AdvetorialKongsi

BeauSiti X WonderLab Lancar Produk Minuman Jeli Berkhasiat BeauKids Aafiyah

Tidak dinafikan diet seimbang untuk anak-anak sememangnya menjadi agenda penting bagi ibu dan bapa.

Seiring dengan usaha untuk terus membantu lebih ramai memiliki gaya hidup dan badan yang lebih sihat, BeauSiti X WonderLab telah melancarkan produk minuman terbaharunya, minuman jeli berkhasiat BeauKids Aafiyah yang memberi fokus kepada pembangunan kanak-kanak yang sinat melalui minuman berkhasiat.

Minuman berkhasiat berkenaan telah diformulasi khas untuk kanak-kanak berumur dua tahun ke atas yang boleh dijadikan minuman dan snek pilihan dan ia diperbuat dari Puri Strawberi yang digandakan kebaikan dan khasiatnya dengan multivitamin seperti Vitamin B6, B12, C, E dan Asid Folik.

Datuk Seri Siti Nurhaliza berkata, seperti ibu-ibu yang lain beliau juga mementingkan perkembangan dan pertumbuhan anak-anak yang sihat.

“Sebagai seorang ibu, saya inginkan yang terbaik untuk Aafiyah supaya dia membesar dengan sihat, cerdik dan aktif dan ini telah mencetuskan idea untuk menghasilkan produk terbaharu agar manfaatnya dapat dikongsikan bersama-sama ibu yang lain.

“Jadi, saya memilih minuman jeli berkhasiat BeauKids Aafiyah ini sebagai minuman dan snek pilihan. Kini tidak sukar untuk pastikan anak anda aktif di dalam atau luar rumah. Kalau Aafiyah suka, anak anda pasti suka,” jelasnya.

Dipasarkan pada harga yang berpatutan, setiap kotak minuman berkenaan boleh didapati pada harga RM59.00 sekotak yang mengandungi 10 pek minuman.

Lebih menarik lagi, setiap pembelian juga akan didatangi dengan Berus Gigi Aafiyah rekaan khas secara percuma. – KopiPlanet.com

Apakah reaksi anda?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
1
+1
0
+1
0
+1
0

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button