HiburanSelebriti

Dikecam Netizen Gara-Gara Komen Dalam Rancangan ATNMY, Kelly Azman Anggap Setiap Individu Ada Pandangan Berbeza

Dilihat komen yang diberikan tidak seiring dengan kebanyakan artis yang menjadi juri dalam rancangan All Together Now Malaysia (ATNMY) membuatkan selebriti Kelly Azman mendapat kecaman netizen.

Kelly berkata, setiap komen yang diberikannya dalam rancangan berkenaan adalah mengikut pandangannya sendiri tanpa dipengaruhi sesiapa.

“Tak dinafikan ada komen saya yang dilihat tidak sama dengan juri lain, tetapi bagi saya setiap individu itu ada pandangan berbeza.

“Lagipun setiap komen yang diberikan itu adalah berdasarkan kepada persepsi saya terhadap persembahan seseorang peserta. Kalau ada yang tidak setuju, itu terpulang pada netizen,” ujarnya.

Kelly merupakan antara selebriti media sosial yang dipilih menjadi salah seorang daripada keseluruhan 50 orang juri yang dipilih untuk mengadili peserta dalam rancangan ATNMY.

Dalam pada itu, Kelly memberitahu dia sendiri tidak kisah dengan sebarang kecaman netizen terhadap dirinya dan menerima dengan tangan terbuka.

“Saya sedar ada komen-komen saya dalam ATNMY mengundang rasa kurang senang segelintir netizen, apa pun saya sudah jalankan tugas yang diberikan.

“Apapun saya juga berterima kasih kepada pihak produksi yang memberikan peluang kepada saya untuk duduk bersama artis popular yang lain,” jelasnya.

ATNMY yang ditangguhkan tayangannya sebelum ini kembali disiarkan di saluran Astro Ria pada setiap hari Ahad pukul 9.00 malam bermula pada 12 September lalu. – KopiPlanet.com

Apakah reaksi anda?
+1
1
+1
0
+1
0
+1
0
+1
1
+1
0
+1
1

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button