Cerita ArtisHiburan

Isteri Shuk Sahar Dedah Dirinya Digantung Tak Bertali… Ada Dakwaan Suaminya Dikatakan Telah ‘Makan Benda Kotor’

Isteri kepada bekas penyampai radio Shuk Sahar iaitu Rossa Sera mendakwa suaminya enggan memberikan kerjasama sehingga dia digantung tak bertali.

Rossa menerusi perkongsian di Insta Story mendakwa, suaminya itu masih lagi menjalinkan hubungan cinta dengan wanita yang pernah dikaitkan dengan dirinya.

“Boleh sibuk bercinta sana sini… tapi tolonglah bagi kerjasama, mudahkan urusan orang. Jangan la siksa hidup orang lain lagi sementara kamu ke sana sini dating…

“Bila ditanya nda (tidak) mengaku… menyiksa ba tu namanya. Kena gantung tanpa tali,” luahnya.

Pada masa sama, Rossa juga menyatakan bahawa suaminya itu kini berada di Ipoh dan meminta sesiapa yang ternampak suaminya itu menghantar gambar dan video.

Sementara itu, isteri Shuk itu juga berkongsi tentang pendedahan seorang individu yang mengatakan Shuk telah ‘makan benda kotor’ atau terkena buat orang.

Ujar Serra, dia sendiri turut dimaklumkan perkara yang sama setelah pergi ke semua tempat untuk bertanyakan tentang keadaan suaminya itu.

“Allahualam… semua tempat yang Sera pergi semua cakap ni. Ko pun dengar sendiri benda ni banyak kali…” katanya. – KopiPlanet.com

Apakah reaksi anda?
+1
1
+1
1
+1
0
+1
1
+1
1
+1
5
+1
2

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button