AntarabangsaHollywood

Will Smith Mohon Maaf Kepada Chris Rock & Berkenaan Isu Tampar, Akui Malu Dengan Tindakannya

Pelakon popolar, Will Smith yang terbabit dalam insiden menampar pelawak Chris Rock semasa acara Oscar semalam telah tampil memohon maaf.

Dalam satu perkongsian di Instagram miliknya, pelakon yang memenangi kategori Pelakon Terbaik menerusi filem King Richard itu mengakui turut malu dengan insiden berkenaan.

“Keganasan dalam semua bentuknya adalah beracun dan merosakkan. Tingkah laku saya pada Anugerah Akademi malam tadi tidak boleh diterima dan tidak boleh dimaafkan. Jenaka adalah sebahagian daripada kerja, tetapi gurauan tentang keadaan perubatan Jada terlalu berat untuk saya tanggung dan saya bertindak balas secara emosi.

“Saya ingin memohon maaf secara terbuka kepada anda, Chris. Saya malu dan tindakan saya tidak menunjukkan lelaki yang saya inginkan. Tidak ada tempat untuk keganasan dalam dunia yang penuh cinta dan kebaikan,” luahnya.

Pada masa sama, pelakon berkenaan juga telah memohon maaf kepada penerbit rancangan Oscar serta kepada keluarga Williams atas tindakannya itu.

“Saya juga ingin memohon maaf kepada Akademi, penerbit rancangan itu, semua hadirin dan semua orang yang menonton di seluruh dunia.

“Saya ingin memohon maaf kepada Keluarga Williams dan Keluarga Raja Richard saya. Saya amat kesal kerana tingkah laku saya telah menodai apa yang telah menjadi perjalanan yang indah untuk kita semua,” ujarnya. – KopiPlanet.com

Apakah reaksi anda?
+1
3
+1
0
+1
0
+1
1
+1
0
+1
0
+1
0

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button