HiburanSelebriti

Sajat Akhirnya Dapat Passport Australia, Luah Rasa Gembira Tak Sabar Nak Pergi Melancong

Usahawan selebriti sensasi, Sajat atau Muhammad Sajjad Kamaruz Zaman menyatakan dia kini sudah pun berjaya mendapat passport Australia.

Sajat berkata, dengan memiliki passport berkenaan, dia kini boleh terbang ke luar negara, namun tidak boleh pulang ke Malaysia.

“Sekarang passport kita warna biru tau. Tak sabarnya nak gi travel. Thank you so much to Australia government.
Finally I got my travel document (passport)..

“OMG!! So happy dapat terbang ke awan biru, now Sajat Boleh lah terbang business trip dalam masa terdekat ini.. Kalau nak balik malaysia tu, memang tak boleh,” ujarnya.

Dalam pada itu, Sajat berkata dia tahu mengenai keadaan kesihatan ayah kurang baik sejak minggu lepas dan dia hanya mampu membuat video call dan mengirimkan duit belanja buat ahli keluarganya.

“Apa-apa pun, Kaklong dan Mak selalu update pasal Hal ayah saya.. doakan baik baik untuk keluarga saya.. hope semuanya ok.

“Dan saya dapat passport ini pun, saya nak travel untuk business trip saya, memandAngkan balan 5 atau 6 ini kedai saya Akan Mula beroperasi.. kerja tetap kerja.. hidup perlu diteruskan.. untuk rezeki anak Amal dan keluarga tercinta saya,” ujarnya. – KopiPlanet.com

Apakah reaksi anda?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
2

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button