AdvetorialKongsi

ACIGOLD® Umum Ara Pelancaran Platform Inovatif Web3 Berasaskan Web3 Blockchain

Sebuah syarikat yang berpangkalan di Amerika Syarikat dan di Dubai, UAE yang kini mempunyai Cawangannya di Malaysia, ACIGOLD® dengan bangganya mengumumkan julung kali di Dunia Pra Pelancaran dengan kerjasama Pertubuhan Pendidikan Blockchain, Sabah Malaysia, sebuah aplikasi Audio Video ACI CHAT®.

Platform inovatif ini membolehkan pengguna bukan sahaja berhubung dengan Keluarga dan rakan tetapi juga memberikan peluang unik untuk menjana duit sambil menikmati perbualan dalam aplikasi ACI CHAT® kini tersedia versi Android dan iOS di Appstores masing masing.

ACIGOLD® juga menawarkan ekosistem pelbagai fungsi yang merangkumi sebuah lagi aplikasi Mesyuarat Langsung (Online Meeting) dalam talian ACI LIVE®, aplikasi mesyuarat ACI LIVE® membolehkan pengguna menjalankan mesyuarat, seminar dan persidangan dengan rakan sekerja dan pelanggan dari seluruh dunia, menghapuskan keperluan untuk perjalanan fizikal dan mengurangkan kos yang berkaitan, aplikasi ini juga tersedia pada versi Android dan iOS di Appstores.

Teknologi blockchain Web3 terbina memastikan semua interaksi dan transaksi pada platform ACIGOLD® adalah selamat dan telus. Dengan menggunakan decentralised rangkaian, ACIGOLD® menghapuskan keperluan untuk pengantara, membolehkan ekosistem yang lebih cekap dan kos efektif untuk penggunanya di seluruh dunia.

“Kami sangat teruja untuk memperkenalkan ACIGOLD® kepada dunia,” kata Datuk Sheikh Jamal, Pengasas dan Pengerusi ACIGOLD® (Alternate Commodities Index Worldwide).

“Matlamat kami adalah untuk mencipta platform komprehensif yang membolehkan individu bukan sahaja berhubung dengan orang tersayang tetapi juga meneroka ufuk baharu dalam dunia perniagaan.

“Dengan ACIGOLD®, pengguna kini boleh mengubah minat mereka untuk berbual menjadi sumber pendapatan, Perniagaan Dalam Talian dan membeli-belah secara percuma, Ia adalah situasi menang-menang untuk semua Pihak yang penguna terlibat,” ujarnya.

Selanjutnya, Pasaran Beli-belah dalam talian sebuah aplikasi lagi ACI STORE® tidak lama lagi akan tersedia pada versi Android dan iOS di Appstores. Dengan tujuan untuk menyediakan individu dengan lebih fleksibiliti dan kemudahan, ACI STORE® memperkasakan pengguna untuk bekerja dari keselesaan rumah mereka sendiri, membantu mereka memulakan peluang perniagaan dalam talian baharu.

Lebih-lebih lagi, pasaran beli-belah dalam talian ACI STORE® menawarkan pelbagai jenis produk, memudahkan pengguna mencari dan membeli barangan yang mereka kehendaki di satu lokasi yang mudah.

Tambahan pula, ACIGOLD® teruja untuk mengumumkan pra pelancaran ACI EXCHANGE® (CEX) aplikasi Centralised Blockchain DeFi Web3, Tidak lama lagi akan disenaraikan di CoinMarketCap (CMC) pada 18hb November, 2023.

ACI EXCHANGE® Centralized Exchange adalah platform yang membolehkan pengguna jual beli mata wang sesama sendiri P2P, platform ini membolehkan pengguna membeli, menjual dan berdagang mata wang kripto dengan mudah, mengembangkan kewangan mereka melalui kelebihan yang ditawarkan oleh teknologi blockchain Web3 di ACI EXCHANGE®.

ACIGOLD® bertujuan untuk merevolusikan cara orang bersosial, bekerja dari jauh dan berurus niaga dalam talian. Dengan ekosistemnya yang komprehensif dan tumpuan utama untuk mencipta peluang bagi pengguna di seluruh dunia, ACIGOLD® bersedia untuk menjadi peneraju dalam Industri Blockchain Web3. – KopiPlanet.com

Apakah reaksi anda?
+1
0
+1
1
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button