HiburanSelebriti

Kelly Azman Bakal Beraksi Di Pentas Konsert Wali Cari Jodoh & Dawai In Penang

Selebriti serba boleh, Kelly Azman akan beraksi di pentas KONSERT WALI “CARI JODOH” & “DAWAI” IN PENANG’ sebagai engacara di konsert itu yang akan berlangsung pada 18 Februari ini pada pukul 8.30 malam, bertempat di Spice Arena, Pulau Pinang.

Menurut Kelly Azman yang dikenali sabagi Juri All Togahter Now Malaysia ini, Merasa amat teruja untuk mejayakan konsert ini. Baginya ini ada lah satu pembuakan tahun bahru yang amat baik bagi nya.

Untuk tahun ini juga Kelly Azman telah pun mendapat beberapa tawaran untuk menjadi pengacara bagi konsert- konsert yang bersekala bersqr di Malaysia dan Singapura serta Indonesia.

Menurut Kelly dia amat berterima kasih kepada pihak penganjur konsert iaitu Orange International menawarkannya untuk bersama manjayakan konsert ini .

Terlebih dahulu Kelly Azman telah pun menjayakan beberapa event besar dan konsert seperti mengacarakan Starvendors Foodstivel Dan Mega Raya, Konsert Hobby Malaysia, konsert Malam Galau di Singapura dan banyak lagi.

KONSERT WALI “CARI JODOH” & “DAWAI” IN PENANG’ dengan menampilkan penyanyi Fadhilah Intan, Saixse dan juga Khai Bahar

Tiket-tiket ke KONSERT WALI “CARI JODOH” & “DAWAI” IN PENANG terdapat dalam beberapa kategori seperti Rock Zone (RM88), Silver (RM99), Gold (RM129), VIP (RM159) dan VVIP (RM259) dan pembelian boleh dilakukan secara atas talian di laman web www.ticket2u.com.my/walipenang atau di talian hotline +6011-1133 7638. – KopiPlanet.com

Apakah reaksi anda?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button