Cerita ArtisHiburan

Sedar Persaingan Terlalu Kuat, Adami Hairi Tak Hasilkan Lagu Raya

Satu persatu timbul isu sebelum ni dengan kontroversi yang melanda, namun Adami hairi tetap tidak ambil serius hal tersebut dan tenang..penyanyi kelahiran melaka ni menganggap itu lumrah dalam dunia seni dan akan cuba untuk perbaiki diri.

Walaupun pelbagai reaksi komen namun adami memaafkan mereka,nitizen berhak menulis apa sahaja,sebab mereka bukan mengenali rapat dengan dirinya..

Ditanya bulan ramadan ini berkenaan show..adami menjawap seperti tiap tahun kebiasaannya akab berehat seketika untuk memberi laluan bulan yang mulia ini.

“Cuma andaikata ada jemputan-jemputan yang bersesuaian sahaja yang akan diambil, bukan menolak tawaran yang datang,adami percaya pada setiap rezeki.

“Persiapan perayaan pula tahun ini hanya besederhana sahaja, tidak mahu berlebih-lebih..apa yang perlu didahulukan itu yang lebih diutamakan,” jelasnya.

Berkenaan berkenaan lagu raya,buat masa ni belum ada apa-apa projek..sebelum ini pernah berbincang bersama team dan label company untuk lagu raya, cuma masa untuk nak buat tu masih terbatas.

“Untuk tahun ini pula baginya ramai artis-artis yang dah releasekan lagu-lagu raya yang sedap didengar, jadi persaingan tu kuat.

“Namun, andaikata bila ada nanti,kita akan umumkan. Apapun doakan yang baik-baik. Semoga perjalanan akan datang nanti semuanya berjalan lancar,” ujarnya. – KopiPlanet.com

Apakah reaksi anda?
+1
0
+1
0
+1
1
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button